Palvelukeskus

Aulapalvelut

Tarjoamme Gate8:n vuokralaisille korkeatasoisia, joustavia ja tasalaatuisia aulavartiointipalveluja kolmessa aulassa. Otamme vastaan ja neuvomme asiakkaiden vieraita, hoidamme tavaralähetyksiä sekä erilaisia valvontatehtäviä.

Aulapalveluiden perussopimukseen sisältyvät esimerkiksi:

  • vierailijoiden vastaanotto: ilmoittaminen isännille ja opastaminen isäntien antamien ohjeiden mukaan, vierailijakorttien teko ja raportointi vierailijoista annettujen ohjeiden mukaan, pysäköintilupien kirjoittaminen, hissien avaaminen sekä taksin tilaaminen
  • neuvonta- ja tiedotustehtävät: kokousvieraiden soittopyyntöjen vastaanotto ja välitys, oman henkilökunnan ja huoltohenkilöiden opastus, työpyyntöjen välitys tarvittavalle taholle, huoltopyynnöt FimX:ään, yleiset neuvontatehtävät, tiedottaminen ohjeiden mukaisesti, yhteydenpito ja saumaton yhteistyö ravintolahenkilöstön, huollon ja siivoushenkilöstön ym. palveluntoimittajien kanssa sekä paikoituksen opastaminen ja parkkihallin avaaminen
  • tavaran ja lähetysten vastaanotto ja saapumisilmoitukset: tulevat lähetykset, ilmoittaminen vuokralaiselle annettujen ohjeiden mukaisesti sekä palveluntoimittajien ohjaaminen
  • lehti- ja esinetelineiden ylläpito auloissa
  • aulojen siisteydestä huolehtiminen (siistit pöytäpinnat ja roskattomat lattiat)
  • erilaisten rekisterien ylläpito annettujen ohjeiden mukaisesti
  • postilaatikoiden haltijoiden rekisteröinti ja avainhallinta sekä postilaatikoiden nimikointi
  • kiinteistöjen kameravalvonnan seuranta
  • kulunvalvonnan pääkäyttäjyys

Lisäksi hoidamme avainhallintaa ja siihen liittyvää kulkuoikeuksien määrittelyä.

Voimme välittää aulapalveluhenkilön tarvittaessa myös yrityksenne omiin tiloihin. Tämä palvelu sekä muut erillistilaisuuksien järjestelyt ja läsnäolo erikseen sovittaessa ja erillisveloituksella.